Evenementenloket Voorne aan Zee gelanceerd!

De gemeente Voorne aan Zee heeft gisteravond tijdens een bijeenkomst met evenementenorganisatoren het Evenementenloket Voorne aan Zee gelanceerd. Dit loket is het centrale aanspreekpunt voor alle organisatoren die evenementen in Voorne aan Zee organiseren. Het gaat een belangrijke rol spelen in de ondersteuning en begeleiding bij het organiseren van evenementen.

Het evenementenloket is opgericht om het proces rondom het organiseren van evenementen in Voorne aan Zee te vergemakkelijken. Wethouder evenementen Robert van der Kooi: ‘Met ons nieuwe evenementenbeleid zorgen we al voor duidelijke en eenduidige uitgangspunten voor het organiseren van evenementen in onze gemeente. Het evenementenloket geeft daar verder handen en voeten aan. Het is dé plek waar organisatoren terecht kunnen met hun vragen én voor advies. Daar was grote behoefte aan bij evenementenorganisatoren. Dus mooi, dat het loket er nu is!’

het evenementenloket biedt ook ondersteuning bij de vergunningverlening en helpt bij de evaluatie van evenementen om de kwaliteit hoog te houden. José Oudijk gaat het evenementenloket bemannen. Zij is sinds kort Adviseur Evenementen en wordt de schakel tussen gemeente en de organisatoren: ‘Ik ben enthousiast om deze rol op mij te nemen en kijk ernaar uit om samen met de organisatoren te werken aan succesvolle en veilige evenementen, die passen bij Voorne aan Zee.’

Hier vindt u meer informatie over het evenementenloket.